JULSTÄDNING

Har torkat av allt i mitt rum, damsugit, svabbat golvet, duschat och ska snart fixa mig, äta och tagga för att vinna i bowling, hehe. Skulle ha möbelerat om i rummet och bytt till julgardiner också men får se om jag orkar göra det innan jag ska iväg. Ska försöka sälja  bäddsoffan jag har och ställa in en stor mysig fotölj och ett litet bord där jag ska ha massa ljus istället. Tror rummet kommer kännas större då.
Bara en större säng som saknas då, får väl se vad tomten kommer med, hihihi. 




1 Kommentarer



Kommentarer
Postat av: sofie

Hej! Jag såg att du hade kikat in lite snabbt på min blogg. Tycker det är jätteroligt när folk kommer och tipsar om att vara med i tävlingar, dagens blogg osv på deras bloggar.



Tänkte även bara slänga in lite snabbt att jag nu har lagt upp min traderaauktion på min blogg, så varför inte kika in ännu en gång?! :)

2011-12-03 @ 16:52:53
URL: http://sofiekvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: