KÄNNER ATT JAG HAMNAT HELT RÄTT!

Har haft foto hela dagen och idag kom våran lärares kille för att ge tips och råd om hur man pratar inför folk och hur man gör för att se självsäker ut på tex en arbetsintervju, riktigt intressant och kul var det faktiskt!
Fick även vet vad jag fått för betyg i fotografisk bild A eftersom vi är klarar med den nu. Som ni ser på bilden gick det riktigt bra för mig! Tre VG på olika fotouppgifter ett G på fotohistoria, en uppgift som jag inte gjort eftersom jag inte kunde röra mig på grund av ryggen när dom gjorde den i skolan, och så ett MVG på ännu en fotouppgift! Så mitt betyg i kursen Fotografisk Bild A blev ett MVG och jag är så sjuukt stolt över mig själv!
0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: