MINA FÖREBILDER

När jag var liten tittade jag väldigt mycket på film, precis som nästan alla små barn. Självklart förstod man inte så mycket av vad som hände i filmerna just då och man såg upp till figurerna i de olika filmerna. När man nu är äldre och tänker tillbaka på dom där filmerna så börjar man ju fundera lite på vad ens föräldrar egentligen lät en titta på...

Rödluvan lyssnade inte på sin mamma, Pinocchio var en lögnare, Robin Hood var en tjuv, Tarzan gick utan kläder och sov med apor, Snövit bodde med sju män, Pippi blev jagad av polisen och Emil drack sig full i ung ålder. 

Sååå jag undrar varför man får skäll uttav sina föräldrar när man tex inte lyssnar på vad dom har att säga, det var ju trotts allt dom som lät oss titta på dom där filmerna. He he he!




2 Kommentarer



Kommentarer
Postat av: VP

Hmmmm, nu har du verkligen tänkt till

2011-11-21 @ 08:16:49
Postat av: Frida

haha jajamen! ;)

2011-11-21 @ 08:45:30
URL: http://friidaaafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: