SKOL-HALLOWEENFEST

Bilder från förra årets halloweenfest. Första bilden är på hela gänget och den andra bilden är på mig som pirat. Ahrg!

Började skolan klockan 10 imorse med dans på idrotten och slutade halv 4 precis som alla andra dagar, men stannade kvar tills klockan nästan var halv 11. Japp så mycket tycker jag om min skola!
Nejdå, det var ju som sagt halloweenfest! Det var riktigt roligt faktiskt och det kom väldigt mycket folk om man jämför med förra året och nästan alla var utklädda. Vi har spelat sällskapsspel, lekt lekar, lyssnat på band från musikettan, kört limbo, gått catwalk för att utse en vinnare om vem som hade bäst utklädnad. Inte för att jag är dålig förlorare eller så men jag tycker faktiskt det var lite tråkigt att så himla många hade lagt ner så mycket tid på sina utklädnader och sen vann en som hade klippt loss Lidl märket på en kasse, klippt hål för ögonen och hade den som en mask, illa.
Det var faktiskt ganska många som kom fram till mig och sa att mina sår som jag hade sminkat dit var riktigt häftiga, kul tycker jag! Dock fick jag inte en enda röst i tävlingen om bäst utklädnad.
Lägger ut bilder från festen någon annan dag för nu ska jag sova så jag orkar upp till skolan imorgon. God Natt.
0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: