TILLBAKA I RUTINERNA

Efter två veckors praktik och en veckas höstlov så är skolan nu igång igen, känns ju lite sådär att börja första skoldagen med en lärare som jag verkligen inte gillar, man blir nästan lite arg av att bara höra hans röst, usch!

På onsdag är det halloweenfest på skolan, hoppas det blir lika kul som det var förra året. Vet dock inte vad jag ska klä ut mig till, blir säkert samma som på förra halloweenfesten, zombie.

Ikväll är det dags för träning igen, tror minsann det är Uffe-pass idag med. Jag som precis hade blivit av med träningsvärken från förra måndagen, buhu... Känns bra att komma i form igen, börjar redan känna att jag faktiskt har lite muskler på både mage och ben, wihoo!



0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: