UFFE-PASS, SOM ATT GÖRA LUMPEN...

Jag har skadat mig väääldigt mycket nu ett bra tag och nu senast har jag som sagt gått till en kiropraktor med min rygg och inte fått träna. Igår var jag hos kiropraktorn ca en timme innan jag skulle på min första träning på väääldigt länge. Kiropraktorn sa till mig att det var viktigt att jag mjukstartade så jag inte hamnar på ruta ett igen, självklart skulle jag ta det lugnt...trodde jag iallafall.
Jag var jättepeppad när jag kom till träningen och sen fick jag se en typ 2 meter lång stooor biff som tydligen skulle hålla i träningen, Uffe-pass kallar vi det för. Ni kan ju tänka er själva, en nästan 2 meters 130kg kille som håller ett pass precis som i lumpen. Vi gjorde alla övningar uppställda i ett rakt led och han skrek åt oss vad vi skulle göra så som: "sitt, ligg, mage, rygg, stå, sitt, stå, rygg...", ja ni fattar? Det var såklart inte det enda, gjorde många andra jobbiga övningar också, och pratade man fick man straff. Jag hoppade av lite tidigare än dom flesta för jag började känna av i ryggen..jag har ju iallafall det att skylla på haha. En annan tjej kom fram till mig och bad mig följa med till toan utifall hon skulle svimma, hon var så slut att hon till och med spydde men sen var hon fit for fight igen.
Jag har nog aldrig kört ett sånt tufft pass innan, det var riktigt jobbigt! Dock kanske det var vad som behövdes, har aldrig varit med om att alla tjejer är så tysta en hel träning, haha! Men jaa, träningsvärken idag är inte att leka med, det gör ont i hela kroppen så fort jag rör mig. Fat jag har alltid fått höra att det bästa man kan göra när man har träningsvärk är att träna ännu mer så ikväll kanske jag tar och springer en sväng, vi får se om jag orkar...



0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: