ANDRA & TREDJE DAGEN PÅ PRAKTIKEN

Då var andra dagen på praktiken avklarad och som jag trodde gjorde kaffet mig en aning piggare, hehe. Idag har vi lagt in ljud och fakta i våran stop-motion film och så har vi gjort en "instruktionsfilm" där vi visar och förklarar vad vi gör. Vi vart faktiskt klara med båda filmerna men det var strul med mejlen så det gick inte att skicka dom. Hade kunnat filma med mobilen och visat men tycker inte det är lika kul att visa något man är nöjd med om det bara ser halvdant ut. Kan iallafall avslöja idag att filmen heter "En dinosauries uppväxt". Filmen kommer förhoppningsvis upp här inom kort, ha tålamod.

Imorgon ska vi upp tidigt, börjar klockan 7 och då ska vi åka till Strängnäs på en teknikmässa, vad det nu är. Jag ska fota lite där åt dom och Elin ska filma. Har aldrig fotat bland folkmassor, ska bli kul att testa på något nytt men jag tycker det verkar så svårt att fota många människor samtidigt, det blir liksom inte riktigt som man vill. Jag menar, fotar man en människa åt gången kan man säga åt dom hur dom ska stå och så men är det många människor och dom sitter och lyssnar på typ ett möte så kan jag inte precis stoppa allt och säga något i stil med: "ursäkta mig men du där borta, har du lust att le lite...och du, sträcker du lite på dig så du syns...", nae, skulle inte tro det va. Aja det blir nog bra, får hoppas på det bästa, man vill ju liksom impa lite på dom man är och jobbar hos.




0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: