NY VINTERJACKA, CHECK!



Hejsan hoppasn idag var jag på äventyr till Norrköping och inhandlade en ny vinterjacka och ett par nya jeans. Jackan köpte jag på Intersport och den hade kostat 1400:- men den var nersatt till 990:- och så 20% på det, så 798:- vart det. Kände tårarna komma fram när jag räckte fram mitt kort meeen jackan lär nog sitta rätt fint i vinter kan jag tänka mig. Byxorna köpte jag på Cubus för 299:-, dom sitter som en smäck! Så nu är jag en halvfattig tjej, suck... nej då, lika glad för det är jag, får ju snart studiebidraget så, hihihi. Lägger ut bättre bild på jackan senare eller en annan dag och bild på byxorna kanske också kommer.





0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: