VARFÖR ÄNDRA PÅ ALLT NÄR DET REDAN ÄR BRA SOM DET ÄR?

Ligger i sängen, lyssnar på musik och pluggar så gott det går men det är inte lätt när man knappt vet vart man ska börja. Har en konstig inlämningsuppgift i Svenskan att göra om Antiken, Medeltiden, Renässansen och Upplysningen. Ska bland annat skriva vad jag skulle ta upp om de fyra epokerna, vilka författare jag skulle nämna, vad jag skulle lära ut utifrån deras olika verk/texter och vilka olika typer av uppgifter jag skulle ge ut till elever. Är det bara jag eller är det fler som tycker att uppgiften är väldigt konstig? Skulle haft två dagar på oss att göra det här, vi fick uppgiften igår och den skulle alltså vart inlämnad idag om jag fattat det rätt. Men efter mycket klagomål från alla fick vi på oss tills på söndag, tack för det! I vanliga fall brukar vi åtminstone få en vecka på oss med en hemuppgift. Orkar inte med min svenskalärare och en del andra nya lärare. Vill ha tillbaka dom vi hade förra året.




0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: