DÅ VAR DET DAGS IGEN...

Tog bussen till rosvalla imorse för att ha friidrott på idrotten, jag som älskar friidrott, speciellt att hoppa höjdhopp och att springa!!! Jag testade några hopp på höjdhoppen, klarade 120cm som mest sen la jag av för jag fick ont i ryggen. För några år sen kom jag faktiskt 2:a i en friidrotts tävling med alla högstadieskolor i hela nyköping, har för mig att jag klarade 135cm då. Efter höjdhoppen testade jag och Sophie att springa 100m på tid och jämförde med världsrekordet som säkert alla vet att Usain Bolt har på tiden 9:58s. Jag sprack 100m på ca 16s!!!!! Jag tycker iallafall att det va bra! Men när jag hae stannat och skulle pusta ut så böjde jag mig framåt och när jag skulle upp...så gick det inte, tyggen hade låst sig!! Elina och Nattis hjälpte mig att klä på mig, kändes lite konstigt, haha. Mamma kom och hämtade mig och efter typ ett år och ett helt hav av tårar satt jag i bilen. Nu ligger jag i sängen, kan knappt gå och ska till en kiropraktor vid 4 tiden, hoppas han hittar vad som är fel.

 

 

 

0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: