SANNINGEN ÄR ATT UTAN DIG ÄR JAG INGENTING VÄRT"


Bilden har väl kanske inget med texten att göra fast jag tror nog att biografen ligger där, någonstans.

Tittade nyss klart på filmen "Step Brothers" som gick på 6:an, störd film!

Är som sagt ledig imorgon så kanske ska träffa en gammal kompis som jag inte har träffat på väldigt länge!
Senare kommer Elin och vi ska se till att ha en asbra kväll med bland annat bio, ska se Niceville. Tycker
egentligen inte om att gå på bio men jag har några presentkort som jag fått i julklapp nån gång och dom går
ut snart, känns lite elakt att bara slänga en present så det är nog bäst att använda dom, hehe.
Tänk att även fast man säger att man absolut inte vill ha något (biobiljetter för min del) så får man det,
men när man verkligen ber och bönar om att få något som man verkligen vill ha mer än allt annat så får
man inte det. Folk är knas!

Nu ska jag ta och dejta kudden och imorgon tar jag sovmorgon bara för jag kan!
Godnatt!


0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: