DAGENS FAIL


Bjuder på en bild på mig själv bara för att toarullarna i bakgrunden var så himla snygga!

Efter en och en halv veckas påsklov och två dagar då jag vart hemma och vart sjuk så har jag varken koll på schemat eller dagarna. Bra jobbat. tänkte inte på vad det var för dag idag och trodde vi började halv 9. Halvvägs till skolan kom jag på att det är onsdag, att vi har idrott första lektionen och att vi börjar klockan 10! Så det var bara att vända om och gå hem igen. Det var den bortkastade sovmorgonen..hade verkligen behövt den eftersom jag fortfarande inte mår toppen, men känns lite onödigt att somna om nu när jag ändå måste gå snart. Suck.



1 Kommentarer



Kommentarer
Postat av: ◊◊◊Bloggtävlingar Och Länkbyten◊◊◊

Sv; kul att du är med!:))

2012-04-18 @ 15:00:01
URL: http://bloogtavlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: