KUL FREDAGSUNDERHÅLLNING

Min dator gick som sagt sönder förra helgen, ett glas med dricka spilldes ut över den så den gick inte att starta. Vart väldigt chockad när jag insåg att det kanske inte gick att få tag på allt som fanns i den, bilder, skolarbeten..osv.
Vi lämnade iväg den till någon som kan det där med datorer så nu sitter jag här med 9 skivor helt fulla med saker från den trasiga datorn! Kollar igenom så att det mesta finns med, som det ser ut så verkar allt vara med. Kan äntligen andas ut ordentligt igen, nu när jag har alla mina bilder, PUH!!!!
Ska lämna in datorn på skolan på måndag så får vi se om det går att rädda den också...

Lär komma upp lite mer bilder här nu igen i alla fall! 




0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: