DET DÄR MED MAGSJUKA...

Sorry för den dåliga uppdateringen i några dar nu men har
haft mycket att göra och så har jag vart lite sjuk också.

I fredags åkte vi inte alls och hade en chillkväll utan ändrade oss och åkte till 20 årsfesten istället. När vi kom hem möttes vi av en stank redan i dörren. Min lillebror hade nämligen råkat ut för en tåkig sak som ändå låter ganska skoj, kanske lite äckligt också. Han mådde dåligt och hann inte till toan så han spydde på hallgolvet, halkade, for in i toadörren, ramlade bakåt, slog i en pall och skrapade upp ett stort sår på låret. Och där låg han på golvet i sina egna spyor, yammi... Men fatta va kul det hade vart om man hade fått det på film!? Hadde skickat in det till AFV (america's funniest home videos) och vunnit massa pengar, nice!
Det var dock inte lika kul att jag vart smittad och själv fick tillbringa halva dagen vid toan i söndags. Sen vart även Gustaf sjuk och Elias och pappa och Gustafs ena syster och hans mamma och sen hans andra syster...blä på magsjuka.

Men har faktiskt gjort en del kul saker också, har åkt tjejskridskor som inte blivit slipade på typ 10 år,har lekt massori snön, har ridit på en livs levande häst ute i skogen, har bowlat och typ haft tjejkväll. Imorgon ska jag till Norrköping för att träffa moster och mina små hulliganer till kusiner, ska bli kul! På söndag gör vi nog ett nytt försök med skridskoåkandet och hoppas att ingen blir magsjuk efteråt. Har hittat ett par bättre skridkor också, så lär komma framåt den här gången också, hehe.
0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: