FÖRSTA PRAKTIKDAGEN PÅ BILDPROFFSEN

På väg till Bildproffsen, där jag ska ha min praktik i tre veckor, så var jag jättenervös, vet inte varför jag alltid ska vara så nervös när jag ska träffa nytt folk.
Började med att få en rundvisning, drack te, hjälpte till med lite saker, åt mat, tittade på när Marie fotade ett par med deras små söta hundar. En av hundarna verkade gilla mig, den kom hela tiden och satte sig vid mina fötter haha. Det kanske inte låter så kul att sitta och titta på när en annan fotar men jag tycker faktiskt att det var väldigt kul att se en mer erfaren fotograf göra sitt jobb. Det var mycket lärorikt och jag känner bara mer och mer att jag valt helt rätt att satsa på att bli fotograf. Efter fotograferingen drack vi ännu mer te och jaa, det var väl i stort sätt vad jag fått göra idag. En skön start på praktiken helt enkelt, fatta att jag ska ha det så här bra i hela tre veckor!?

Lycklig.




0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: