"DEN DÄR FLÄCKEN SER UT SOM EN SPINDEL"

Ibörjan av veckan så låg jag i sängen, pratade i telefon med Gustaf och kollade upp i taket. Sa till honom att det var en svart fläck i taket och att det såg ut som en spindel men sen så intala jag mig själv att det vara var en liten svart smutsfläck. Nu, flera dagar senare så bad jag Gustaf att ta på "fläcken" så att jag kunde vara säker på att det verkligen bara va en smutsfläck och SJÄLVKLART så rörde den på sig!!!!! Vart så rädd att jag började skrika och sprang där ifrån, började till och med att gråta lite smått.... Fatta att den har setat där hela jävla veckan!?!?!?! 
Nu väntar vi bara på att det ska komma fram massa små spindelbäbisar...




0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: