FÖR ARTON ÅR SEN IDAG



Har precis fått höra hur jävligt mamma hade det för 18 år sen den här kvällen, kvällen innan jag kom till världen. Även om hur perfekt jag var när jag väl hade kommit till världen, alla tyckte att jag var så fin ...om att dom på sjukhuset inte säger så till alla nyblivna föräldrar? haha. 

Måste ta och skryta lite om att jag har råd med att skriva in mig på körskola och köpa ettpaket med lektioner och så nu, ska göra det i veckan. Måste bara bestämma mig för vilken körskola jag vill vara på. Det är bra med en stor släkt ibland, hihi.

Tack för alla presenter! &...
Förlåt min älskade mor för att jag förstörde din kväll för 18 år sen ♥




1 Kommentarer



Kommentarer
Postat av: VP

Det var värt varenda sömnlös natt och värk :-) till och med den där stora sprutan var OK så här i efterhand

Grattis min stjärna!

2012-03-05 @ 09:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: