FÖRSTASIDAN...


I Torsdags efter mitt betygssamtal fick jag vara med på en intervju med SN där dom frågade lite om vad vi tycker om våran skola. Efter intervjun skulle dom ha bilder också, såklart. Först tog dom gruppbilden och bara några minuter innan han skulle ta bilden så sa Elin "Frida, du har ju inte ens något smink på dig!"..och då kom jag på att jag ju hade vaknat för drygt en timme sen och inte hunnit sminka mig, kul. Men jaja, den bilden vart i alla fall helt okej om man jämför med bilden som kom på förstasidan. Han som fotade tog bilder heeeeeeeeeeeeeeeeeela tiden och ändå valde han en bild där det ser ut som att jag håller på att ramla ihop? Då börjar man ju undra lite, hur såg alla andra bilder ut som han tog?... Tycker nog att om man har ett jobb som fotograf på en tidning så borde man kunna ta lite bättre bilder än då, har jag rätt? 

Men jaja, det var ju bara hela stan som såg det...



0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: