IDAG DUKAR VI PÅ SILVERFAT, PÅ MÅNDAG BLIR JAG MYNDIG!

På måndag fyller jag stor, hela 18 år! Så idag ska jag bli firad hos pappa med släkten och imorgon ska jag bli firad hos mamma med släkten. På måndag ska jag hitta på något med lite tjejer från klassen, jag föreslog att vi kunde ta en fika på stan men så fick jag ett sms av alltid lika påhittiga Isabell där det stog "Hej var ledig på måndag efter skolan fika inte heller tack ses". Undrar vad hon nu har hittat på!? Nyfiken! 
På fredagen ska jag bli firad av ännu mer folk, Gustaf och hans kompisar har tydligen hittat på något så först ska vi träffas hemma hosnågon och sen ska vi ut på krogen, får väl se hur det går med första utgången. Längtar!




2 Kommentarer



Kommentarer
Postat av: alexandraeriksson [fotoblogg]

Grattis i förskoooott! Har världens bästa överraskning på G hihiih!

2012-03-03 @ 14:55:17
URL: http://alexandraeriksson.se/
Postat av: FRIIDAAAFOTO

Taaaaaaack!Du anar inte hur nyfiken jag är! :o

2012-03-03 @ 14:59:39
URL: http://friidaaafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: