FOTOKLOK.SE

 
Nu är det som så gott folk att på Fotoklok.se kan man få en gratis fotobok om man skriver ett inlägg om sidan! 
 
Det enda man behöver göra är alltså att skriva ett inlägg om Fotoklok.se, innehållande 100 ord. Bloggen eller hemsidan måste ha varit aktiv i minst ett år och man får endast vara med en gång per sida. Man får ett presentkort på 400kr och för det kan man få en egendesignad fotobok i storlek 200x200 mm och med hela 20 sidor!

På Fotoklok kan man beställa fotoböcker i olika storlekar, kalendrar m.m. Genom att jag skriver detta inlägget har jag alltså chansen att få en fotobok helt gratis, hur bra!? En fotobok som jag dessutom får designa helt själv i ett program som man hämtar från deras sida. Perfekt för mig som är fotointresserad! 
 
Vill du göra som jag, skriva om sidan och ha chansen att vinna en egendesignad fotobok? 
Klicka in på länken här under och få instruktioner! 

WWW.FOTOKLOK.SE
 
 
 
 
0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: