Tack mamma! ♥

 
I veckan fick jag en tidig födelsedagspresent av mamma, en Epson A3 skrivare, är så himla glad!!! Nu kan jag äntligen skriva ut mina egna bilder alldeles själv, som jag har längtat! Först och främst så jag skriva ut alla mina bilder som jag ska ha på min fotoutställning som närmar sig med stormsteg! Det mesta är faktiskt fixat till utställningen, ramar är inköpta och skrivaren jobbar för fullt med att skriva ut bilderna. Ska bara välja och skriva ut dom sista bilderna nu, fixa lite inbjudningar och köpa lite läsk och snacks. På måndagen, invigningen, kommer jag nämligen finnas på plats hela dagen och då bjuds det på cider och snacks, alla är välkommna! 
Tack för skrivaren mamma, kom ännu ett steg närmre att lyckas med framtidsdrömmen! ♥
 
 
 
0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: