Midsommar! ♥

 
Midsommar firades i vanlig ordning ute i en liten stuga på landet med fina vänner! Vi ställde upp ett litet partytält för att få värme. Fixade fina midsommarkransar. Grillade och drack gott. Gick ner till en sjö där grabbarna höll traditionen och nakenbadade och vi tjejer försökte hitta deras kläder för att springa iväg med dom. Tyvärr hade de lärt sig från sina tidigare års misstag då de bara slängt av sig kläderna och hoppat i, i år förstod de att vi skulle försöka ta deras kläder så dom gömde dom, attans! Gick tillbaka till stugan där vi fortsatte att dricka gott, spela hög musik, sjöng och hoppade runt! 

Men! Det absolut bästa med årets midsommarfirade, något som skiljer sig från de andra åren och som kommer förbli ett minne för livet! Min fina, älskade pojkvän bad alla att sätta sig ner, startade en fin låt på högtalaren, höll ett tal och bad mig att ställa mig upp. Framför mig och alla andra tog han min hand, gick ner på knä och ställde frågan, "Vill du förlova dig med mig?". Självklart svarade jag ja! Så nu sitter jag här med en ring på fingret och ännu en gång tårar i ögonen! 

Tack för ännu ett oförglömligt midsommarfirande älskade vänner! ♥
 
 
 
 
 
0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: