Home sweet home



Efter mycket blandade känslor, mycket tankar och många långa snack är jag nu inte bara tillsammans med min soulmate utan vi är även sambos! Samtidigt som jag känner mig som världens lyckligaste människa så kan jag inte rå för att jag är en liten morsgris som saknar mamma väldigt mycket även fast vi bara bor ca 10 minuters promenad ifrån varandra. Men, lägenheten som är en väldigt central 1,5:a är en av de finaste jag sett. Har nog aldrig känt mig så förälskad i något som jag gör nu, både i lägenheten och i mannen i mitt liv.
Allt är liksom på riktigt nu och jag älskar det! ..Även fast jag knappt har fattat det ännu.



1 Kommentarer



Kommentarer
Postat av: Therese

Shit vad söta ni är era små sötnötter 😘

Svar: hahaha tack ;D
friidafoto.blogg.se

2014-05-08 @ 20:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: