Halloween 2014

 
 
Här är några bilder som jag tog under halloweenfesten. Kul att alla gick in så mycket för det och verkligen klädde ut sig ordentligt! Det blev en riktigt lyckad fest som slutade med utgång. Jag är alltså bruden med det blodiga ansiktet och de vita ögonen hehe. Fick snea blickar på krogen, förstår inte varför!? 

Vi hade en liten tävling hemma om bästa utklädnad, alla fick rösta på den de tyckte hade bäst utklädnad och den de tyckte var näst bäst. Den bästa fick två poäng och näst bästa fivk ett. Räknade sen ihop poängen och vinnaren bleeeev...JAG! Meeen eftersom det var jag som köpte priset och höll i tävlingen så ville jag inte vinna (tänkte inte på det innan röstningen). Så den som kom tvåa fick bli vinnare, vilket vaaaar....VIKTORIA (dockan)!! Tanken med priset, som var en liten guldig pokal, var att vinnaren skulle få en shot ur den. Dock så dricker inte vinnaren alkohol så Marie som hade fixat sminkningen på Viktoria fick sig en välförtjänt shot istället! 



0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: