XIT Boots

 
Igår blev det en spontan tripp till Norrköping för att köpa ett par skor inför vintern då mina gamla snart har gjort sitt. Hittade ett par som jag gillade redan i första butiken! Jag som alltid har så svårt att hitta skor pga stora och breda fötter och en hälsena som inte alls gillar hårda och stela skor. Hittade skon på Din Sko för 899:-, en fodrad skinsko med en liten klack. Tvekade först pga priset men det var kärlek vid första ögonblicken och jag var bara tvungen att ha dom! 
Lite ironiskt att en kom fram och frågade om jag jobbade där. Står det skrivet i pannan på mig att jag jobbar i en skobutik nu eller haha!? 

Tänkte att det skadar ju inte att bara titta och testa lite annat när man ändå var på stan. Meen så var det ju löning i fredags såå det blev en del annat också.. Köpte två par jeans på Veromoda för 599:-. Ett par mörkblå med synliga sömmar, ganska vågat för att vara jag som alltid går i helsvarta! Men de svarta jag har börjar vli rätt urtvättade, leka och tråkiga, så det fick bli ett par svarta också! Både jag och Gustaf hittade en varsin dräkt till halloween för ett bra pris också, på Teknik Magasinet. Köpte en del annat till halloween också, vad det är får ni veta en annan dag! 

(SÅ SJUKT ÖVERTAGGAD INFÖR HALLOWEEN!!!!)
 
 
 
 
 
0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: