DET HÄR ÄR MIN KNASIGA LILLEBROR ELIAS



Idag, imorgon och på fredag är jag hemma med honom så han också kan ha lite påsklov. Idag har vi vart ute och lekt i sandlådan ett litet tag tills det började regna, sommar<3 Så vi gick ut på balkongen istället och blåste lite såpbubblor, som ni kan se på bilderna nedanför. Eller ja, jag blåste såpbubblor och tog snabbt upp kameran för att ta kort på Elias när han tog sönder dom. Lite senare tog vi en liten fika. Har även hunnit titta på Bilar 2, den har man ju aldrig sett förut...det är hans favvofilm så har sett den ett antal gånger, hehe. Vad gör man inte för att se ett barn glad..eller också för att få tyst på det och slippa tjatet..eller va? Nejdå, skoja. 

Får väl se vad vi hittar på för skoj imorgon. Har min andra körlektion på morgonen iallafall. Tänkte ta en promenad ner till stan för att köra lektionen och sen tar jag en promenad hem också. Skönt.
Men nej, nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg på lektionen imorgon. Godnatt!



0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: