God Jul! ♥

 
 
Granen är huggen klädd och klar. Tomtar och annat julfint är framställt. Tredje ljuset i adventsljusstaken är tänt och snart även det fjärde. Nästan alla julklappar är köpta och inslagna. Lussebullar och pepparkakor är bakade. Imorgon ska sillen läggas in och pepparkakshuset fixas. Julen närmar sig med stormsteg och min julkänsla är på topp! Det enda som saknas nu är snön. Men vad gör det när man ändå ska åka till fjällen vecka tre, lär ju bli tokig på all snö som finns där. 

I helgen flyr jag och min älskade sambo julstressen och alla förberedelser här hemma. Åker en sväng till Göteborg för att bo på Gothia Tower, gå på Lisebergs julmarknad, köpa de sista julklapparna och bara ha det löjligt bra! Var inte lediga någonting tillsammans i somras, ska inte åka själva till fjällen så vi känner helt enkelt att vi är värda lite lugn egentid! Ska bli sjukt skönt att komma iväg lite. 

Eftersom jag inte är jättebra på att uppdatera min lila blogg och inte lär skirva mer innan jul
så passar jag på nu att önska alla en riktigt God Jul! ♥
 
 
 
0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: