Årets första snö!

 
Och så äntligen kom årets första snö! Tyvärr ska det regna senare idag så den lär försvinna lika fort som den kom. För några veckor sen satt vi och pratade på jobbet om just snön och om julen, sen dess har jag haft en sån jäkla julkänsla i kroppen! De senaste dagaran har jag tittat på några julfilmer också, Grinchen, Ensam hemma och Ensam hemma 2.  Att det börja snöa gjorde ju inte precis så att känslan försvann. Jag längtar till julen så sjukt mycket och hoppas verkligen att vi får en vit jul i år! Vill bara julpynta och klä granen nu nu NU!

Meeen skulle min önskan om en vit jul inte slå in så kommer jag i alla fall få se mer snö än jag någonsin har sett ibörjan av nästa år. Har nämligen bokat en stuga i Fjällen, söndag till söndag vecka 3 i januari! Jag har aldrig åkt skidor nerför förut, har bara åkt längdskidor såå det blir spännande. Lär vara helt blåslagen när jag kommer hem haha. 
 
 
 
 
0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: