2013♥

 

2013 from Frida Palmblad on Vimeo.


Året 2013, ojojoj vart ska man ens börja!? Jag har tagit studenten och gått på en massa roliga studentfester med härligt folk. Jag har fått en fotoskrivare i födelsedagspresent. Haft en alldeles egen fotoutställning som var över all förväntan. Varit på studentkryssning. Gått runt med fula mössor på huvudet då det var Beppe. Festat, solat och blivit matförgiftad på Malta. Vunnit Studentkampen eftersom alla andra lagen fuskade. Åkt flottrace och fått ägg kastade på oss. Vart på skumparty och neonparty. Ätit champangefrukost med klassen innan vi tackade för oss och sprang ut skrikandes från "skolan", och oj en sån känsla det var! Hoppat, skrikit och sjungit på ett flak som nog egentligen inte mådde så bra av att skaka så mycket. Vart finklädda på en bal där jag hade min drömklänning. Fått min drömkamera i studentpresent och pengar till att köpa ännu ett objektiv. Fotat mitt första kyrkbröllop. Haft en härlig sommar. Åkt på roadtrip genom sverige. Firat att min älskade farmor och farfar har vart gifta i 50 år! Vart i Italien med mamma och lillebror. Ändrat på min livsstil, ätit en diet och tränat satan och med det gått ner ca 15 kg. Åkt buss till Göteborg för att träffa en god vän. gått på Lisebergs julmarknad och oj så fint och mysigt det var! Firat jul fyra gånger och fått en massa fina julklappar! Träffat tomten. Umgåtts massor med fina Marie, en tjej jag är så otroligt glad över att jag har träffat!! Festat med ännu mer härliga människor. Och slutligen, köpt några julklappar till mig själv! En iMac 27", ett skrivbord och en skrivbordsstol!

Så kort och gott kan man sammanfatta året 2013 som ett utav de bästa åren i mitt liv! 
Tack alla ni som har vart med och gjort året så bra! 

Nu taggar jag för morgondagen, trerätters, festande och smällare med finfina människor! 

Gott Nytt År!!



0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: