Lever livet!

 
Följ mig på instagram: friidaaafoto
 
Jag har vart på kryssning där jag åt och drack gott och var vaken hela natten. Jag har haft en min första fotoutställning som faktiskt blev väldigt lyckad med många besökare! (ca 70st!) Jag har fyllt 19 år, har blivit firad med favoritmaten av mor och bror (plankstek), med tårta av släkten och med fest av vännerna! Jag och Gustaf har lagat och ätit supergod mat! Jag har längtat lite till värmen, precis som alla andra i vinterkylan som snart har vart i ett halvår... Jag har fikt med några nya fina vänner. Jag har tagit långa sovmornar. Jag har tryckt i mig massa kaffe för att vakna till ordentligt efter en studentfest där teat var bokstaven S och jag var utklädd till sömntuta och gick på krogen i pyjamas. Jag har blivit firad i efterskott av gustaf med trerätters på kinarestaurang och med shopping i norrköping. Och så sist men inte minst, idag blev jag klar med databashanteringskursen, fick MVG på sista provet vilket resulterade med ett MVG i slutbetyg! 

Livet rullar på som det ska nu, det går bra nu! ♥
 
 
 
 
1 Kommentarer



Kommentarer
Postat av: VP

Som jag brukar säga och verkligen menar DU är bäst!
KRAM!

2013-03-13 @ 20:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: