Glad på livet!

 
Så länge jag kan minnas har jag haft det ganska svårt med vänner, har blivit retad, sviken och lämnad ensam. Men sista året på gymnasiet träffade jag världens finaste människa! Hon ställer alltid upp vad det än gäller och vi har alltid kul tillsammans. Det började med att vi gjorde ett grupparbete tillsammans och nu skulle jag inte klara mig utan henne ♥

Här om dagen beställde jag biljett till Göteborg, åker på tisdag och stannar till söndagen. Ska träffa lilla Laura som jag inte träffat så mycket sen vi slutade högstadiet, blir väl så när man börjar på olika skolor osv i gymnasiet. Det ska bli så sjukt roligt och skönt att komma bort ett litet tag! Ska åka buss fram och tillbaka så sammanlagt ska jag sitta på en buss i ca 11 timmar, mindre roligt haha. 

Har funderingar på att flytta till Göteborg och plugga vidare inom foto. Har hittat en skola där som jag tror att jag skulle trivas på så får väll se hur det blir med de! Vill starta eget företag men känner att det måste man gå in för helhjärtat och för att jag ska kunna göra det vill jag kunna mycket mer om fotografering. 

Sååå kort och gott, just nu känns livet riktigt bra!



 
 
0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: