Glasögonorm


Idag har jag vart på synundersökning. Tanken var att jag bara skulle fixa ett recept så jag kan beställa ett par glasögon på nätet. Men när undersökningen var klar kunde jag inte låta bli att titta lite och fick då med mig fyra par hem att testa i några dagar. Woops... 
Glasögonen som jag hade innan skaffade jag för många år sen, då när det knappt skulle synas att man hade några. Men nu är jag lite mer vågad och vill ha ett par svarta markerade! Det svåra är bara att välja det par som jag gillar bäst. Önska mig lycka till! 

Åsikter och lite hjälp i tänkandet är varmt välkommet! 



1 Kommentarer



Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tycker 1 2 3 och 4 men mest 1 eller 4 👍 om du vill ha min åsikt 😉 och det får du även om du inte ville 😜

Svar: Tack för din åsikt! Självklart ville jag ha det! :D
friidafoto.blogg.se

2014-04-10 @ 19:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: