En helg full av roligheter!

Linne: Bik Bok.

Den här helgen har vart en sån där helg då jag haft så mycket att göra att jag knappt har setat och vilat en enda gång. En jäkligt bra helg helt enkelt! ...kanske inte om man frågar mina ben... 
I fredags tog jag en sväng på stan med två goa vänner, åt sushi, köpte två fina linnen (bla det som jag har på mig på bilden i mitten). Sen jobbade jag 15-19. På lördagen jobbade jag 11-15, cyklade hem och duscha, tog bussen till Marie och blev bjuden på supergod mat. Vi fixade oss, tog bussen till stan och så var det fest och utgång! 
På söndagen åkte jag till en av mina favoritplatser med en av mina favoritpersoner. Fiskade lite och så hade jag med kameran, tur det med tanke på den fina solnedgången som var! På kvällen åt vi pizza och kollade på film. 

En kanonbra helg helt enkelt!


0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: