MIN JUL

Julen vart riktigt lyckad, vaknade av att tomten (mamma) la ett paket i min julstrumpa vid sängen, fick en godispåse och en kudde. Fixade mig och sen var det dags för julmat, mums! Tittade på kalle anka och åt lite julgodis och sen var det julklappsöppning. Fick 1300 kr till körkortet, ett bord och massa ljusgrejer, precis som jag önskade mig, biobiljetter, hårspray, hårnålar, jordgubbs hårinpackning och nagelfilar. 
Dagen efter åkte jag hem till pappa och firade jul, där fick jag 1700 kr till körkortet, 200 kr så jag kan ta mer hål i öronen, örhängen och biobiljetter. Tror det var allt. Hos pappa kom även tomten, hehe. En fin jul helt enkelt!





0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: