GRATIS FOTOBOK!

Hejsan allesammans nu är som så att på fotoklok.se kan man få en gratis fotobok om man bloggar om dom så jag tänke att det är värt ett försök i alla fall! 

Såååå jag gör alltså lite reklam för fotoklok.se där man bland annat kan köpa fotoböcker i olika storlekar, kalendrar och kort. Men så kan man ju även göra som jag gjort och blogga om sidan för att få en fotobok helt gratis, kul va!?
Jag som har fotobok skrivet högt upp på min önskelista till tomten och så kan jag få en gratis, hur nice är inte det liksom!? Tufft att ha en egendesignad fotobok med mina egna bilder i.

Om du vill göra som jag och blogga om sidan så klickar du in Här för att få instruktioner. 

0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: