BACK ON TRACK!

I'm feeling glad"

Årsfesten i lördags var sådär. Det var kul att träffa tjejerna i laget och maten var riktigt god, men lite jobbigt och pinsamt att dom äldre blev svinfulla nästan direkt och bandet var inget vidare. Tror nog att bandet hade missuppfattat det hela, dom kom typ dit och trodde det va värsta konsären, försökte få fram alla att klappa händerna och komma till scenen men egentligen skulle dom bara spela som en kul grej och så att om folk kände för det kunde man dansa men alltså dom äldre dansar ju bygg och sånt och det är lite svårt att dansa bugg till typ green days låtar. Men men nästa år lär det bli lite roligare för min del, då är jag 18 år och får också vara mer med på festen, hoppas på bättre band då också. 
Igår, söndag, var det träning i 2 timmar och jag var med och spelade match i slutet. Äntligen börjar min ryg bli bra igen! Hoppas jag får vara med på någon inomhuscup i vinter.
Även ikväll, måndag, är det träning, sista Uffe-passet innan jul. Känner att jag måste ge allt idag!
0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: