SKRIDSKOÅKNING

Foto: Gina Boström (http://fishbonesart.tumblr.com/)
Redigering av mig.
Foto: Gina Boström (http://fishbonesart.tumblr.com/)
Redigering av mig.

Foto och redigering av mig.

Jag vet jag vet, skulle inte åka skridskor. Men när våran idrottslärare sa att det fanns skridskor och hjälmar att låna så kunde jag inte låta bli! 
När jag var mindre åkte jag jättemycket skridskor, vi spolade is på en grusplan precis utanför vårat hus och åkte nästan varje kväll, hihi. Men det är som så att det var ganska många år sen så det satt inte riktigt i om man säger så... Var tvungen att åka och hålla i rinken ett tag i början men det gick bättre och bättre och slutade med att jag åkte snabbt och slirade som ett proffs! ..det kanske inte syns på bilderna så tro vad ni vill, hehe.

Fattar inte varför alla hatar att ha hjälm på sig? för att det förstör frisyren och man ser ful ut i den? äsch inte på mig inte! Tycker hjälmen klär mig, ser ut att ha ett jättestort huvud, ser smart ut!




0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: