VARNING FÖR GNÄLL

Snart dags för prov och för första gången i mitt liv funderar jag helt seriöst på att skolka... Meeen duktig som man är så gör jag ju såklart inte det! (känner hur änglavingarna börjar växa ut på min rygg, haha).

Fattar typ ingenting till provet eftersom våran lärare säger olika saker om vad som är viktigt att kunna hela tiden. Vi gnällde över att vi får ett jättestort prov på allt vi gjort under ett halvår istället för att få många små prov på de olika sakerna. Till svar fick vi något i stil med "ja fast har man inte lyssnat på mina undervisningar får man skylla sig själv". Så han menar alltså att vi ska komma ihåg vad han prata om på en lektion som var för ett halvår sen? Visst, jag har inte dåligt minne men inte fan kommer man ihåg exakt vad som sas för ett halvår sen?

Fuck my life, pungt och slut.




0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: