TVÅ VECKORS PRAKTIK & HÖSTLOV PÅ DET!


Gammal bild på mig tagen i fotostudion på skolan. Tagen av Elina Johansson-Wallin.

Kvällen igår var grymt värd, hade dock ont i huvet så gick hem ganska tidigt och usch vad det var kallt ute! Skulle inte förvåna mig om det snöar någon dag i veckan. Nu ska jag plugga ännu mer svenska, jippi... Måste man så måste man, det ska vara inlämnat imorgon så tänkte att det kan vara skönt att få det klart idag så jag kan få en lugn dag imorgon. Nästa vecka och veckan efter det är dags för praktik, jag ska vara med Elin på Film i sörmland, vet inte riktigt vad det är men jag slipper i alla fall vara i skolan. Fick inte tag på en snubbe på sn som jag egentligen hade velat vara på så en lärare på skolan fixade så jag fick vara på film i sörmland. Veckan efter praktiken är slut är det Höstlov så jag ser fram emot tre chill veckor.



0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: