TAGGA PROV I 5 TIMMAR


Idag är det dags för skriftliga nationella i svenska, man har 5 timmar på sig att skriva. Faaaast helt ärligt så tror jag inte att någon kommer sitta så länge. Eller mja jag vet ju inte vad man ska skriva om men tror ändå inte det. Man fick i alla fall ha med sig något att äta och det måste man ju utnytja när man väl får det! Köpte godis och en festis..jag som inte ens brukar tycka om godis, hehe. 

Men helt ärligt så fattar jag inte det här att alla blir så himla nervösa och uppspelta inför nationella!? Jag menar prov har man ju skrivit förut och nationella skriver man ju bara för att se så man lärt sig något av kurserna och sen avgör inte betyget på nationella provet vilket betyg man får i hela kursen. Jag själv är inte alls nervös inför nationella proven, tycker det är jätteskönt att slippa plugga till proven och oftast brukar det inte vara jättesvårt. 



1 Kommentarer



Kommentarer
Postat av: ellen

Vänta bara till universitetet. 5 timmars tenta var och varannan vecka.

2012-05-01 @ 15:50:34
URL: http://ellencsordas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: