BESÖKSREKORD!

Okej vissa kanske tycker att jag är mesig nu och att det inte alls är många som vart inne här men det är ett nytt besöksrekord för lilla mig så skriver om det i alla fall, hihihihihi.
Mitt besöksrekord förut va typ något mellan 70-80 unika besökare..hade jag tur så kunde besöksstapeln gå så högt upp vissa dagar. Nu är det 50-80 stycken inne på min blogg varje dag och igår slogs rekordet. Över 100 stycken var inne och tittade här, Wohoo! Det måste ju betyda att folk gillar det jag gör?

Jättekul att så många kikar in tycker jag, fortsätt med det och lämna görna en
kommentar när ni ändå är inne, skulle vara kul!




2 Kommentarer



Kommentarer
Postat av: -

Ta flera kort inne i stan ;)

2012-01-27 @ 12:03:09
Postat av: Frida

Ska bli ;)

2012-01-27 @ 16:33:48
URL: http://friidaaafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: