JAG ÄR PÅ G

För cirka 4 månader sen så skadade jag min rygg ganska allvarligt på idrotten. Efter att ha landat fel på höjhopp och sprungit 100 meter på en bra tid så låste sig ryggen när jag börjde mig framåt för att hämta andan. Så sen dess har jag gått till kiroprakorn och arbetat upp ryggen. Nu känner jag att det inte kan bli så mycket bättre där så jag har börjat träna lite smått hemma i väntan på att få komma till en sjukgymnast. 
För ett år sen fick jag vara med på en av nyköpings största cuper, gästabudsbollen. Jag fick en smäll på revbenen och fick en revbensfraktur, mitt mål vart att komma tillbaka till cupen i år igen, meeeen efter en skada kom det bara fler och fler. Det tog ett tag för revbenen att bli bättre, kan fortfarande känna av det när jag anstränger mig. Jag fick en muskelbristning i baksidan av det högra låret. Jag har haft ont i mina knän. Och så nu ryggen... så jag har knappt tränat på ett helt år. Ni anar inte hur arg och besviken jag är på att jag inte kan nå mitt mål, cupen är nämligen om bara någon vecka och jag har inte kommit igång med fotbollsträningen ännu.




0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: