VÄLKOMMEN TILL VERKLIGHETEN...

Okej dagen vart inte riktigt som jag trodde att den skulle bli. Jag såg fram emot att få bowla på idrotten men väl där så fick vi veta att något hade bilvit fel så istället fick vi leka. Alla i fotoklassen har såklart sett fram emot att få vara lediga imorgon och på fredag och de flesta hade börjat plandera för fotouppgiften. Idag fick vi veta att på fredag ska vi ha en likabehandlingsdag, ska se en film på morgonen och diskutera den (om jag har fattat rätt), alla måste vara med på det så därför måste vi flytta fram fotouppgiften och måste därför gå i skolan både imorgon och på fredag. Ska ha porträtt, vilket vi redan har haft för inte så länge sen.

Blablabla..vad jag babblar på, haha.



0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: