RISKETTAN

Ska snart till körskolan och lyssna på massa saker som man redan kan, så har jag i alla fall hört av andra att det är. Ska sitta där i över tre timmar och bara lyssna, kul. Vart dock lite roligare när jag fick veta att Jessica från min klass också ska dit. Skönt att ha någon man känner att sitta brevid, tror nog tiden kommer gå lite fortare då än om jag inte hade känt någon alls där. Känns skönt att äntligen komma igång på körskola, är nog bra att bli av med riskettan så här ibörjan också, så slipper man det senare. Nästa torsdag är det dags för min första körlektion också! ..Ska försöka att inte krocka.

Och ja just det! ...Nu tar jag helg, hihi.



0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: