Me, Myself And I

Foto:  Marie Linderholm, Bildproffsen i Nyköping AB
Modell: Frida Claesson Palmblad (Jag) 

Har haft praktik på Bildproffsen i Nyköping i fem veckor, imorgon är sista dagen sorjligt nog. Har lärt mig en massa nya saker och har även blivit god vän med Marie som har Bildproffsen. Men bara för att praktiken tar 
slut så tar inte det roliga slut, får fortsätta fota i studion där även efter praktiken, vilken är en stor fördel för min framtid eftersom jag drömmer om att bli fotograf. Just nu fotar jag till mitt projektarbete eftersom det är mitt sista år på gymnasiet, ska ha en fotoutställning och även göra en portfolio. Så är någon intresserad av att bli fotad,
hör av er! (Fotar helt gratis för tillfället)



0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: