Instagram

(Klicka på bilderna för att se dom större)
 
Följ mig på instagram: friidaaafoto
 

Jag har ätit gott och nyttigt. Jag har haft mysiga kvällar framför tv:n med den jag älskar mest. Jag och några vänner har fixat en stooor nedräkningskallender till studenten som vi satte upp på en vägg i skolan (119 dagar kvar nu!!!!). Jag har ritat lite. Jag har gått på studentfest med fina vänner där temat var OS. Jag har målat naglarna glittriga. Jag har haft hejdåmiddag till en vän som åkt till Chile och som är borta i en hel månad. Jag har fått en skrivare av mamma i tidig födelsedagspresent!!! Jag har ätit lite mindre nyttigt och jag har skrivit en kärleksförklaring till min älskling på alla♥dag. Livet leker. 
 
 
 
0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: