Sushi & så lite shopping!

 
Igår var jag på stan och lunchade med en vän, åt sushi, så himla gott!!! 
Det stämmer verkligen som alla säger, att sushi är något man lär sig att äta och när man väl har lärt sig göra det så vill man ha det nästan varje dag! De första 2-3 gångerna jag åt det så tyckte jag att det var skitäckligt! Men nu skulle jag kunna äta det nästan jämt!
Ska faktiskt äta det redan imorgon igen haha. 

Gick även förbi Cubus en sväng på jakt efter att par jeans, hittade istället skönheterna på bild nr 2. Ett par leggins för 149kr som jag bara var tvungen att köpa dels för att de var så himla sköna och så var de ju så sjukt billiga! 
Skorna på bilden är också nya, de köpte jag på skokanonen då det var 70% på dom. 120 kr för ett par högklackade skor är ju inte helt fel! Ska alltså på stan imorgon också så vi får väl se och jag lyckas fynda något då också.
Finns både för och nackdelar med att ha gått ner mycket i vikt,
det är skitkul att de mesta kläderna passar meeen plånboken får lida lite... 

 
 
 
 
 
 
0 Kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: